14.11.2013

KOM #8: Lag hva som helst

Da var årets siste runde av KOM på scrapping.no over, og jeg og minstejenta lagde et kort sammen som kom helt til finalen :) Siden jeg stod litt fast utfordret Lena meg til å bruke et stempel jeg ikke hadde brukt før... Hvordan kunne hun vite at jeg har en del av de?
Thea hjalp til med fargelegging av snømannen, riktignok med lyseblå farger og blender, men likevel er dette kortet hennes siden hun var med i hele prosessen. Hun hjalp til med å finne pynt og fylte også på med glitter og juksesnø inni "kula".


Mønsterark fra Bildmålarne om jeg ikke husker feil. Ukjent motivstempel, men "God Jul" er fra Storyteller.
Motivet er fargelagt med Promarkers (Snømann, snø: Frozen Lake, Icicle, Ice Grey 1, blender. Skjerf,votter: Crimson, Burnt Orange, Kosteskaft og stokk: Firewood,Sandstone. Kostebust: Burnt orange, Honey, Sunflower. Hatt: Cool Grey 3-5. Blader: Holly, Marsh Green. Bær: Crimson)


De fire store halvperlene er fra Kort og Godt, de små nede på diecutsene er fra Ebay. Diesen er fra MemoryBox. Blomst fra Petaloo, blader fra WOC. De hvite kvistene som går opp rundt motivet er fra Petaloo. Snøen inni er en salig blanding laget av kattepusen vår Minni... 


Lena: Tusen takk for en utfordrende runde i årets høstlige utgave av KOM selv om jeg gikk glipp av de to første ukene :)

Takk for titten :)

2 kommentarer:

  1. Så morsomt shaker kort! Søt snømann, kjempefint fargelagt også!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og snømannen er jo bare til å spise opp. Den var knallfin :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...