06.11.2013

KOM #7: Bruk ordet SUPER (Bursdagskort)

Ny jentebursdag! Det er tydeligvis mange småskorpioner på minstas barnehageavdeling - det liker skorpionen i meg :) Og denne gangen er det ei lita frøken på 4 år, som er veldig fascinert av politi og bøker. 
Jeg fikk hjelp av Lucy til å finne denne digien, tusen takk!!


Motivets "strek" er langt utenfor min komfortsone, så jeg slet ganske mye med fargeleggingen her...

Innsiden: 

Noen detaljer: 




Promarker farger:
Hud: Light Fawn (F), Coral, Blush, Pastel Pink
Hår, hund: Buttercup, Sandstone, Firewood
Stjerner, halsbånd: Sunflower
Klær: Black, Cool Grey 5-4-3
Spenner: Ice Grey 3
Gress: Marsh Green, Green Shoot

Hva jeg har brukt:
Digi fra The Paper Nest
Hvit bazzill
DP: Basic Grey
Stjernedies fra Lifestyle Craft
Alphabetical-dies fra Tim Holtz
Glitterlim
3D limputer

Takk for titten :)

1 kommentar:

  1. Awesome card and thank you for stopping by mine and leaving such a sweet comment on my challenge card...
    hugs and xxx
    Gemma

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...