01.11.2013

KOM #6: Splatter

November, min måned! 
Nå er det bare å vente på det første regnvært, sette seg i bilen og spille November Rain med Guns N' Roses på max guffe... Det er en årlig happening for meg :D

Over til KOM #6:
Yeah, splatter var oppgaven... Og hvem lager splatter bedre enn en 3 åring? Ingen... Så jeg fant frem et av Theas kunstverk for bruk til dette kortet ;) Hun syns det ferdige resultatet er kjempestas, og hevder at hun nå har et ordentlig bilde. Er ikke det verdens beste motivasjon så vet ikke jeg :)


Oppsettet fant jeg i en utfordringsblogg, og det er perfekt for Theas kunstverk siden kortet virker til å bli et bilde på hylla hennes istedet for å brukes som kort :)


Hm, her er utstyrslista såååå lang at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne ;)

Svart og hvit bazzill
Embossingplate fra PTI
Thea's kunstverk 
3D limputer

Takk for titten :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...