30.11.2013

Julekort med Bildmålarne

Jeg har funnet frem mitt ultimate favorittstempel fra Bildmålarne for å få unna noen julekort som skal jorden rundt :) Det er jo et faktum at det er lettere å fargelegge et stempel man virkelig liker, eller hva? 

Og mens jeg søkte på nett etter inspirasjon til fargebruk igår, dumpet jeg også innom Bildmålarne-bloggen. Overraskende? Nei. Det som var overraskende var at det er en DT Call gående der, og fristen går ut i dag!!! Hvorfor ikke følge skissen...og gjøre et forsøk? 


Feil fargegjengivelse her...


Og til slutt et nærbilde av motivet :)

Jeg holder på å venne meg til 4cc ark og her har jeg gjort mitt første forsøk med å tusje bakgrunn. Ikke sååå ille galt?

Farger:
Hud: Coral, blush, Light Fawn (FM), Pastel Pink
Hår: Ivory, Buttercup, Sleigh Bells (LE)
Kjole, sko: Henna, Walnut, Firebrick (FM), Burnt Orange
Vinger: Sea Mist (FM), Cornflower
Hestekroppen: Ivory, Buttercup, Morning Mist (LE), Umber. Bittelitt Nutmeg (FM) hist og pist.
Man, hale: Morning Mist, Warm Grey 3, Umber, Ivory
Hover: Ice Grey 2,3,5
Stjerner: Sleigh Bells (LE), Buttercup
Bakgrunn: Blue Grey 1-5 (FM)


Hva jeg har brukt:
Motiv "Under The Stars" fra Bildmålarne
Mønsterark fra Maja Design , rester
Bazzillkartong
Stickles "Star Dust"
Promarker/ Flexmarker
Spellbinder die
Charm fra Kort og Godt
Hyssing fra Biltema

1 kommentar:

  1. Åhhh, så utrolig nydelig dette var!
    Og bakgrunnen var virkelig flott, og helt super til dette motivet ♥
    Tusen takk for at du søkte på vår DT Call ♥
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...