20.11.2013

Et annet av mine bidrag til jubileet hos Scrapping.no

En av kortoppgavene var å lage et monokromatisk kort. 
Det ble et julekort i brunt fra min kant.

Mønsterark fra Maja Design og tekststemplet som tjener som hovedmotiv er fra Stampendous. Har svertet med min gode venn Distress Ink Walnut Stain.  


Halvperler fra Rox Stamps, snøkrystaller punchet ut med Martha Stewart punch. 
Den brune snøkrystallen er punchet ut fra Kraft Glassine-paper fra TH. 
Bånd av ukjent opphav, men det bredeste mener jeg er fra Europris.


Innsiden er dekorert på samme vis, men i mindre format. 
Kantstempling med snøstjerner fra Tim Holtz. Tekststempel fra Storyteller. 


Vel, det var det for denne gang :)

Takk for titten :)




1 kommentar:

  1. Kjempefint kort! Jjeg liker bruntoner så godt, og jeg synes dette ble veldig dekorativt selv uten noe motiv.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...