06.10.2013

Sjokoklem!!!

Når inspirasjonen først melder seg, så er jeg ganske effektiv. Denne ble lagd på et par timer (-fargelegging, den var gjort flere dager i forveien) en mandag og sendt til mottaker samme dag :)

A Victorian Morticia fra The Paper Shelter er fargelagt med Promarkers. Jada... jeg øver og øver og får ikke hår til. Men foldene begynner å falle på plass da...


Inni ligger en Sjokoklem :) Esken er laget etter Lenas mal, men jeg endret dybden på esken fra 1" til 1,5 cm slik at hele esken gikk i Postens 2 cm regel... Lite pyntet siden det var en mannlig mottaker av dette sjokoladekortet :) For å få mønsterarket på fremsiden og på høyre innside mørkere svertet jeg hele arket med Black Soot.

Hva jeg har brukt;
Digistempel fra The Paper Shelter
Svart bazzill
Mønsterark fra Authentique
Spellbinder dies
Svart blonde
Gullglitterark
Distress Ink Black Soot

Takk for at du tittet:)



4 kommentarer:

  1. Herlig, Lisbeth! SÅ godt å se deg i full vigør igjen og så kreativ atte!! :) Fargeleggingen din er fab! *klem*

    SvarSlett
  2. Herlig, Lisbeth! SÅ godt å se deg i full vigør igjen og så kreativ atte!! :) Fargeleggingen din er fab! *klem*

    SvarSlett
  3. Fantastic i love your card its very unusual but stunning too.....thanks for joining our team....fiona DT at TTPH

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig. Digger fargen og motivet på dette sjokoladeklem kortet.. <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...