30.10.2013

KOM #5: Minst 10 blomster

Dette kortet tok meg ei hel uke, eller 30 minutter... alt ettersom hvordan man ser det. Jeg satte meg ned 35 minutter før fristen gikk ut for å begynne med det hehe


Kjapt og greit: Stemplet teksten og stanset den ut. Brukte ark fra restehaugen så basen er offwhite, og den andre er hvit. Blomstene er pyntet med glitterlim. Stanset ut noen sommerfugler med Martha Stewart punch og ga de den samme glitterbehandlingen.



Hva jeg har brukt:
Bazzill, hvit og off white
Spellbinder die
MS punch
Blomster fra WOC
Glitterlim

Takk for titten :)

2 kommentarer:

  1. Okei, skjønner jeg har litt å lære her, ja. Jeg er stolt over å ha laget et kort på 45 min - aldri i verden at jeg hadde rukket å lage dette + legge det ut på 35 ! Jeg kan jo bruke en hel time bare på å flytte rundt på ting før jeg fester det, og i hvertfall hvis det invi\olverer blomster! Har massevis av blomster, men er dårlig på å bruke dem.... Kortet ditt ble kjempefint!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...