17.10.2013

Kom #4: Brettekort (Bryllupskort)

Ny runde i KOM, og jeg kjørte på med dette bryllupskortet. Et hjertestaffelikort. Dette er sendt til USA, derfor er tekst og datoformat unorske greier ;) 


For mange år siden kjøpte jeg noe nettingbordpynt på Løiten Lys. Her har jeg blåst nytt liv i en liten del av den (tro meg, denne nettingen har irritert meg i et par år *ler*). Nettingen har fargerike blader og blanke perler på seg, og jeg syns de passer et høstbryllupp veldig bra. Har også rufset til litt osteklut.


Rundt omkring kantene på mønsterarkene har jeg embosset Stampendous Frantage. Jeg har mixet og blandet flak (knust disse) og glitterversjonen til en salig blanding. 



Hva jeg har brukt;
Hvit bazzill
Dies fra Lifestyle Crafts, Spellbinder
Mønsterark fra Maja Design
Stempel fra Inkadinkado
Osteklut
Halvperler
Tekster skrevet ut fra PC
Sommerfuglpunch og preger fra ?
Bordpynt (Løiten Lys)
Stampendous Frantage
Distress Ink Frayed Burlap

Takk for at du tittet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...