03.10.2013

KOM #3 Godt synlig tag

Her må det på nytt pustes liv i bloggen, og starter da med høstens første KOM-kort for min del :)
Enkelt og greit. Tag laget av Kraft bazzill, mattet på en rød restebit. Det utstansa hjertet har jeg hatt liggende i evigheter, det samme med acetaten med tekst. Litt svart Seambinding og svart hyssing utgjør resten av kortet.

Her har jeg herjet med fargene litt slik at teksten på acetaten kommer best mulig frem for den som er interessert i en kjærlighetstekst ;)

Hva jeg har brukt;
Kraftkartong
Rød bazzill
Acetat
Seambinding
Hyssing

Takk for at du tok en titt :)




2 kommentarer:

  1. Hi Lisbeth great to see you back and what a fabulous creation! I love the text and simple use of twine. So pleased to see you creating again xx

    SvarSlett
  2. Herlig kort som fikk mine stemmer faktisk. Og det og bruke acetat skal jeg legge bak øret til senere, for det gå en skikkelig flott effekt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...