22.10.2013

Jentekort med "Ride the Ribbon" fra TSC

Har brukt en av digiene jeg fikk som premie i forrige runde hos The Stamping Chef, og hiver meg med i deres utfordring #4 Spots and stripes :) Edit: Ble Top3 hos TSC!!! :D

Har nok en gang øvd mer med Promarkerne mine. Fargeliste kommer nederst i innlegget.
Jeg har latt kortet være ganske åpent for forslag når det kommer til bruksområde, men at det er et jentekort er hevet over all tvil :)


Enkelt pyntet, har brukt 1" og 1/2" sirkelpuncher, brukt 3d limputer imellom og satt en halvperle på til slutt. Teksten er laget i Word og printet ut (Fonter: AdineKirnberg Script, Gill Sans Ultra Bold Condensed). Ellers brukt seambinding ribbon farget med Distress Stains (Seedless Preserves). MArtha Stewart punch for pyntebord.


Motivet er poppet opp med 3D puter. Ark fra Basic Grey "Sweet Threads". Til sverting av kanter har jeg brukt Distress Ink Seedless Preserves.

Innsiden er blanke ark, da jeg ikke helt vet anledningen enda :)

Fargene på motivet er:
Grønt: Olive Green, Marsh Green, Apple Cider, Fresh Meadow
Hud: Light Fawn (F), Blush, Coral. Pastel Pink for kinnene.
Hår: Caramel, Sandstone, Champagne (F), Ivory
Lepper: Red, Berry Red

Blir gjerne med hos:
ABC Challenges: ABC50 3-2-1

Takk for titten:)



4 kommentarer:

  1. Thank you for joining us at The Stamping Chef with our Spots & Stripes challenge, Super image and card hugs txx (DT)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort.. og nydelig fargelegging.. :) Takk for at du teltar på The stamping chefs utfordring.. :) Og lykke til.
    Christin DT TSC

    SvarSlett
  3. Very cute and sexy card. Thank you for joining us at ABC Challenges. Xx Rosie

    SvarSlett
  4. LOVE it! Gorgeous!!! Thanks so much for participating in our STAMPING CHEF challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
    ~DEANNE~
    A Little Bit O' Paper

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...