10.10.2013

Årets første pakkelapper til jul :)

Søstra mi hadde bursdag for noen dager siden, og ved siden av dette kortet og kakeformer så fikk hun disse seks pakkelappene i tillegg. Som påminnelse om at skal hun ha flere så får hun si ifra *ler*



Har brukt resteark fra i fjor, en liten blomst og perletråd til pynt. Ellers er det MS puncher som har vært i sving. Teksten er en selvlaget digi (brukte GIMP), inspirert av Inkados stempel, men langt ifra likt. Digien er fortsatt under "perfeksjonering"- men ting tar tiiid :) Du ser en forskjellen på teksten som er printet ut på Kraft kontra på hvitt:) Litt hyssing fra Biltema er rufset litt til med saks slik at den ikke var helt glatt. Inspirasjonen for disse pakkelappene må jeg takke ~Tjorven~ for :)

Hva jeg har brukt:
Bazzill; Kraft og Creme
Mønsterark; Maja Design, Papirdesign ++
MS puncher
Blomster fra WOC og Petaloo
Perlestrå
Egen digitekst
Hyssing fra Biltema
Sirkelpunch for forsterkning av taghull
Takk for at du tittet:)

3 kommentarer:

  1. Nydelige pakkelapper. Lurer på om jeg finner tid til og lage noe julete i år jeg. Kjøpte det stemplet jeg og, men når det kom så var det på dansk.. Arrgggg....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja...jeg fant kun dansk tekst, og da gadd jeg ikke bestille. Begynte med denne digien i fjor høst... og den er enda ikke ferdigferdig... snakk om TTT? Sideprosjekt som kommer lengst ned på lista hehe

      Slett
  2. Inspirert av meg?? Føler meg litt beæret her jeg sitter altså!! Da jeg kjøpte mitt stempel første gang (2010 tror jeg) fikk jeg det også på dansk, men i fjor fikk jeg tak i det på norsk, kjøpte det siste bienes hus hadde... Det går jo an å skjære vekk den danske teksten på det første stempelet da (evt. klippe bort), for det er jo bare det helt nederst som står på dansk...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...