18.03.2013

KOM#5 : Banner

Utfordringen som ble en utfordring... Jeg var i hastverk for jeg skulle lage et annerledes kort på bestilling, og dårlig tid + dårlig tid= to fluer i en smekk :D 
Men så kom jeg på et par stempler jeg fikk i posten for noen uker siden. Et av settene hadde bannere, og det andre hadde en planke!
The challenge that became a challenge... I was in a hurry, running out on time on two projects. The KOM challenge, and a order. Well, in Math I learned that two negatives is one positive- so I killed to birds with one stone :) Then I remembered some stamp sets that I recieved some weeks ago. One of them had banners, the other one a wooden plank! 

Kortet er basert på Double Sidestep, men med noen små modifikasjoner slik at jeg fikk lagd benkeplaten. Etter at jeg overleverte kortet har kjøperen satt bittesmå glass og mugge oppå benkeplaten. Under benkeplaten er det en lomme for et gavekort hos et reisebyrå.
The card is based on a  "Double Sidestep" , just some small modifications so that I was able to make the countertop. After giving the card to the buyer it was added some tiny embellishments like a glas and pitcher. Under the countertop it is a pocket for a "Gift Card" from a travel agency.

What I used:
Stamps from Teresa Collins (the banners),My Mind's Eye (the wooden plank)
Bazzill Kraft and two greens
DP unknown, used both sides
QuicKutz die (Grass)
Spellbinders die (for the tablecloth)
Dymo
Divine twine
Punch (for the ticket"holes")
Distress Inks: Stormy Sky, Gathered Twigs, Black Soot
Flowers 

Thanks for looking:)

2 kommentarer:

  1. Så fint planke-stempel! Navn og alder på mottageren av kortet er en så fin, personlig detalj.

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig kort. Og du har laget så mange flotte kort i utradisjonell stil i det siste. Me likee, likee :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...