29.03.2013

KOM #7: Critters

For meg, som elsket Critters-filmene og dets like, så var valget veldig enkelt. Husker dere Gremlins? Jeg elsket Gizmo! Så Gizmo måtte det bli :) Takk for stemmene jeg fikk :)

For me, who loved The Critters-movies and that kind of films, the choice was easy. You remember Gremlins? I loved Gizmo! So Gizmo it was.


Scannet en liten plakat og printet ut på glossy fotopapir. Jeg ville holde kortet enkelt. Stiftet motivet til mattene, og lagde enkle loops av kartongrester i farger som matchet puten Gizmo sitter på. Som alle vet så har Gizmo to sider, men jeg unnlot å bruke den mindre sjarmerende Gizmo på innsiden ;)

I scanned a little poster I had and printed on glossy photopaper. I wanted to keep the card simple, and stapled the image to my cardstock. I also made simle loops with some leftover cardstock that matched Gizmo's pillow. You who' have seen Gremlins know that he's not always pretty and cute. I did NOT use the less charming Gizmo on the inside ;)

What I used;
Scanner, printer, glossy photopaper
Tim Holtz Tiny Attatcher
Leftover bazzill
Sentiment printed from Word

Thanks for looking :)

2 kommentarer:

  1. Dette kortet var herlig annerledes. Jeg synes du lager så mye flott og originalt. Moro med noe som skiller seg ut fra mengden.

    Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  2. Ett härligt kort och jag hör ju hur kul du tyckte att det var med just det temat... som jag själv slet ont med och inte hittade någon inspiration alls i *S*

    Tänk, så olika det kan vara!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...