14.03.2013

KOM #4: Grønn /Green

Jeg lagde den grønne tagen for Inkspirational uken før denne KOMoppgaven kom, og siden jeg ikke hadde lagd noe annet i mellomtiden, så var jeg fortsatt litt fokusert på grønt. Så oppgaven falt i smak den :)
I made my green tag, Junkyard Beauty, the week before this challenge came up, same color: green. I was still focused on green, since I had a break from crafting in the meantime. So the challenge was more than okey:)

Kortet er veldig enkelt utvendig, men innvendig er det både ordspråk og sjokolade til den irske mottakeren :)  Er jo St. Patricks Day om noen få dager, og jeg håper mottakeren blir fornøyd selv om det er firkløver og ikke vanlig kløver...
Giveren ville ha et enkelt kort, uten mye stasj og dill. Dessverre har jeg ikke bilde av innsidene.
The card is very simple outside, but inside it has both a sentiment and a chocolate to the Irish reciever :)
It's St.Patricks Day in a few days, and I hope the reciever will be pleased with a lucky clover... I don't have any photos of the inside.
Har brukt et eldgammelt (?) ark som var med i en auksjonspakke. Glitteret er på mønsterarket, så det har jeg ikke påført selv. Har også brukt litt Divine Twine og knapp (begge fått av supersnille Ronja77 (Renate) :) Ellers har jeg brukt en doilydie fra Cheery Lynn.
I have used a very old (?) DP that I got in a auction. The glitter is part of the DP. A doily diecut from Cheery Lynn, and some Divine Twine and a button, both from my forumfriend Ronja77 :) 


Det var det, håper iren får favnen full av hell :)
That's it, I hope the Irish get's lots of good luck :)

1 kommentar:

  1. Grønn - min mest fryktede farge! Så utrolig vanskelig å sette sammen forskjellige nyanser og så å få et godt bilde av det etterpå. Men du synes ikke å ha hatt problemer med det. Så artig at papiret er så gammelt! Jeg er sikker på at kortet vil falle i smak hos den irske mottageren:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...