03.03.2013

KOM #3

Ukens oppgave var å lage et kort med minst 10 pynteting på. Det er jo ikke vanskelig det :)
Her er mitt kort, og det er til ei dame som eeeelsker lilla!
This weeks challenge was to make a card with at least 10 embellishments. That's not hard at all :)
Here's my card, and it's for a girl who looooves purple!
What I've used:
DP from K & Company
Doily die from Cheery Lynn 
Coffee to stain the doily
Skeleton leaf
pearls
flowers
charm
Seambinding ribbon colored with Distress Stain
Decorative berries
MS border punch

Thanks for looking :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker lilla, så jeg kan garantere deg at dette kortet blir en suksess til dama som liker lilla!
    PS: Var på Kreativ Hobbymesse i helgen og jeg gikk litt berserk blant dies'a kan du si (og embossingfolderne), men nå har jeg masse herlige godsaker å leke med!

    SvarSlett
  2. Ett ljuuuuuvligt kort! Väldigt vackert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...