16.03.2013

Inkspirational EOTW#11: Photo (DT bidrag)

Hello!!!
Denne uken har vi, som alltid på uke 2, en fotoinspirasjon på lur, og det er fortsatt noen dager igjen til å bli med oss. Jeg gleder meg til å se DITT prosjekt denne uken :) Her er mitt DT kort:
This week we have a Photo Inkspiration for you over at Inkspirational, and there are still a couple of days to play along with us. I can't wait seeing your project :) 
Here's my DT card:
I used wrong gluedot for the ribbon, I promise: it was tricky making it stick
underneath the DP after this photos was taken

Here is the Inkspirational photo:

Kaninen ble til en sommerfugl og Kraftkartong, lillafargen ble litt varmere. Grønt og gult er også representert på kortet mitt.
The cute bunny turned into a butterfly and Kraft, and the purple got some warmth. Green and yellow and flowers are also present.
Jeg har brukt stempler fra vår herlige sponsor Inspired By Stamping, settet heter Delicate Doilies II. Borden til venstre og doilien under sommerfuglen er varmembosset med et artig embossingpulver jeg fant blandt sakene mine. Det er litt puffy, så ved nærmere øyesyn så ligner det litt på tekstil. Satinbåndet er også fra IBS.   Jeg lover at du ikke vil angre om du besøker butikken som gir vår heldige månedsvinner et gavekort på $20 :D Vi er også så heldige at IBS DTer er med oss denne måneden :)
I have used stamps from our lovely sponsor Inspired By Stamping, the set is called Delicate Doilies II. The border to the left, and the centerpiece (under the butterfly) is heatembossed with a funny embossingpowder (it's not the Seafoam-powder) that I found in my stash. It's a bit puffy, so close up it looks a bit like fabric. The satin ribbon is form IBS too. Make sure to visit this amazing store who gives our LUCKY monthly winner a $20 Gift Card :D We're also very lucky to have IBS DTs with us this month :)
Sommerfuglen er et stempel fra Kaisercraft, stemplet med Distress Ink på vellum, clearembosset og klippet ut. Jeg innser nå at jeg har klippet ut alle de tre stemplene jeg har brukt på kortet. Den mengde tålmodighet pleier ikke jeg å ha *hihi* Her er et nærbilde av doilien og sommerfuglen:
The butterfly is a Kaisercraft stamp, stamped with Distress Ink (Victorian Velvet) on vellum, clear embossed and cut out. I suddenly realized that I have fuzzy cut all three stamped images on this card... I usually doesn't have that kind of patience *lol* Here's a close up of the doilys puffy look, and the butterfly:
This doily stamp is AMAZING!!! Love it, love it, love it! Joanna, if this comes in a bigger size; I'm first in line *lol*

What I used:
Doliy and border stamp by Inkspired By Stamping
Ribbon from Inspired By Stamping
Cardstock: Bazzill (Kraft, white, for base a unknown), DP from Bildmålarne
MS corner punch (from a punch around the page- set) to make a big "circle"
Cheery Lynn die
Corinne flower from Prima
Rosebuds and some others from WOC
Dymo (transparent)
Misc; embossing powders, vellum, Prima distressing tool, Distress Ink

Thanks for looking :)

7 kommentarer:

  1. Det kakeserviett motivet er alldeles nydelig! Og så flott embosset også! Herlig, feminint kort, og liker godt at du har tatt med navnet til mottageren på forsiden - det gjør kortet så mye mer personlig.

    SvarSlett
  2. Beautiful card, love all the gorgeous layering! waving hi from the hills of North Carolina ♥

    SvarSlett
  3. Jeg tænkte jeg skulle dåne lidt her i bloggen også. Skøøønt kort!

    Ha en fin søndag:-)

    SvarSlett
  4. Simply gorgeous! That doily is drop-dead-gorgeous!!! The butterfly and flower are both amazing. I love everything about this card!

    SvarSlett
  5. Wow... this is stunning! Such detail and so many layers! Very springy! Wonderful take on the sketch!
    - Shauna

    SvarSlett
  6. Another fabulously gorgeous creation from you Lisbeth! Wow, the puffy embossing is amazing - what a wonderful effect on those beautiful doily stamps! I am NOT going to check out the doily stamps at IBS - no, really, I mustn't! But they are so lovely...
    Ruth x

    SvarSlett
  7. Hi Kisbeth
    I thought that was a real doily! It's fantastic. The perching butterfly looks great and your card is beautifully embellished.
    Marina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...