21.02.2013

KOM#2: A true hat trick?

Vårens andre oppgave i KOM var å lage et valentinskort. Vi feirer ikke det her i heimen, men jeg laget et i hyrten og styrten, inspirert av diverse kort med skjulte beskjeder. Denne versjonen syntes jeg passet bra til hatt, så da prøvde jeg meg *hihi* At jeg noen gang skulle komme til finalen med dette kortet hadde jeg aldri trodd, så TUSEN takk for stemmene jeg fikk :D

The second challenge in KOM this spring was to make a Valentine card. We do not celebrate it here, but I made a card quickly, inspired by several cards I've seen around the internet. This technique suited a hat (to my boyfriend) I thought, so I made a try *lol* Out of 31 entries to this challenge, I was one of 7 that reached the finale. Who would believe that? :D

The front:
Fra siden kan man se de egentlige innsidene:
From the side you can see the true insides:

Og over til trikset! Jeg syns dette kortet ble riktig så kult jeg! Hjertet er satt på 3D limputer, og en av de fungerer også som en stopper som forhindrer hele juksetoppen i å sige for langt ned. Det skjulte feltet bærer unektelig litt preg av "Kun for dine øyne". Jeg tror ikke det ville ha blitt det samme med et bilde av meg, "kledd" slik som denne jenta*hihi* Beklager skimringen på bildet...
De tre "perlene" på hattebåndet er en brad, og to dråper Liquid Pearls. Bradsen gjør at man kan flippe på "hatten".
And the hat trick! I think this card turned out pretty cool!! The heart is layered on 3D gluepads, and one of the gluepads also stops the false hat-top to slide to much down. 
The hidden message-area contains a lady, a little bit "For your eyes only". I guess it wouldn't be the same with a pic of me, "dressed" like that...*LOL* Sorry all the glitter that reflects light...
You notice the 3 "pearls" on the red cardstock? The one to the left is a brad, the other two are Liquid Pearl "Pewter". The brad is the answer to how to tilt the hat.
Den smilende damen er en ferdigfarget digi fra Kenny K. Jeg klipte henne ut, la motivet oppå wondertape-ark, og klipte rundt motivet- litt lenger ut. Så drysset jeg på Perfect Pearls, og børstet det utover mot sidene. Så glamfaktoren er derved avslørt :)
The image is a pre-colored digi from Kenny K. Pretty, don't you think? I placed the handcut digi on wondertape sheet and sprinkled Perfect Pearls all over, and brushed it from the image and over to the cardbase. So that's what makes her shine:)

A quick and easy card :)

What I've used:
Black and red cardstock
Precolored digi from Kenny K
Sharpie pen for sentiment and stitches
A brad (Tim Holtz)
Wondertape sheet
Liquid Pearls "Pewter"
Heart dies from Sizzix

Thanks for looking!

4 kommentarer:

  1. Så morsom design! Her har du virkelig vært kreativ:)

    SvarSlett
  2. Et skikkelig morsomt og kreativt kort, utrolig bra ble det!

    SvarSlett
  3. Så utrolig kult kort! :)
    Dette må lagres til senere inspirasjon. :)

    SvarSlett
  4. så kreative du er! kjempe stilig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...