13.02.2013

Jeg vant, jeg vant!!! KOM#1: Morsdagskort

ENDELIG er KOM i gang igjen :)
Årets, og vårens, første oppgave var, ikke overraskende, å lage et morsdagskort. I en utrolig tett finaleomgang stakk jeg jammen meg av med seieren!!! Tusen takk for alle stemmene jeg fikk :D
FINALLY it's time for KOM again. 
This year's very first challenge is: Mothers Day card.  In Norway Mother's Day is the second Sunday in February. Out of 37 participants, and a very thrilling finale, I WON!!!  (KOM, short for Kort-O-Mania, is a card-challenge in the Norwegian forum Scrapping.no. It runs for 8 weeks twice a year (Spring and Autumn). You have to be a member there to be able to participate, and you can't publish your card before the weekly finale is over. It's the members of the forum that votes for their favorite). 

Her er mitt bidrag;

Har brukt en ny embossingfolder (fyttirakkern denne er LEKKER!!!).
Et enkelt og greit kort til min mamma, som kom hjem fra Sydenferie idag ;)
Used a, to me, new embossing folder (oh my gosh it's GEORGOUS!!). My mom came home earlier today after spending a windy week at Fuerteventura.

A close-up, some wrong colors here...

What I've used:
Couture Creations Embossing Folder "Bon Jour"
Dies: Cheery Lynn (heart), Spellbinder (banner), Quickutz Alphabet "Khaki"
Flowers from WOC
Seambinding Ribbon
Pearls
DP: Papirdesign
CS: Bazzill
3D gluepads

Thanks for looking!

5 kommentarer:

  1. Grattis ,så flott!! Kortet er kjempe herlig, liker fargene og embossingen :)

    SvarSlett
  2. Velfortjent!
    Dette kortet er nyyydelig♥

    SvarSlett
  3. Lisbeth, congrats on the win. This card is perfect for your Mum and I know my Mum would love it she doesn't like my CAS style so much so think I will check back on this when I make her card!
    I loved your memories of your childhood, childhood, it really made me smile x

    SvarSlett
  4. Gratulerer, nydelig kort!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort til ho mor! Så fint med detaljene i mørk lilla mot hvit bakgrunn. Den embossingfolderen var et kupp, må jeg si!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...