06.02.2013

Inkspirational #6: Color Inkspiration

Wow, nå har vi vært igjennom vår aller første måned med utfordringer! Som tiden har flydd avsted*puh* Tusen takk til A Day for Daisies som har sponset oss i januar- det har vært kjempegøy å få testet ut digi derfra :)
Nå er det omsider februar, og vi har en ny sponsor! Eclectic Anthology vil gi vår heldige månedsvinner et gavekort på $30 ! 
Wow! We have made it through our first month of challenges! Time surely flies*puuh* Many thanks to A Day for Daisies who sponsored us in January- it was great fun to play with the digi from you :)

Now it is February, and time to say hello to a new sponsor! Eclectic Anthology will give a $30 Gift Card to our monthly winner!! 

Og ny måned, betyr at vi starter en ny rotering av utfordringene våres. Og det er jo COLOR Inkspiration:

Og dette burde jo være herlige, lette farger å bruke for min del? Men nei... Med en mojo som fortsatt var på juleferie da denne ble lagd, så ble det bare kaos og rot.... Sorry Renate, jeg prøvde å lifte ditt kort!! Huff, totalt katastrofalt resultat. Men, jeg får prøve igjen senere når jeg står heeeelt fritt når det gjelder farger :)
And this should be easy colors for me to use. Yeah, it should be. But no... With my mojo still "celebrating" Christmas, this just ended up looking like chaos and a big mess. I'm so sorry Renate...I tried to lift one of your cards...

Mitt DT bidrag denne uken er:
Men, det utrolige er at kortet faktisk er mye penere i virkeligheten. Jeg var IKKE kompis med kameraet og lyset da disse bildene ble tatt. Kortbasen ser jo nesten svart ut, men det er faktisk mellomblått. Den puncha rammen er ikke sååå mørk lilla, og ei heller klokkediesen, washien er langt fra gul i virkeligheten... Totalt katastrofe. Kameradoktor neste?
Arg, in RL the card doesn't look so ugly. Me and the camera was not friends AT ALL when shooting this pics. The cardbase is actually medium blue (not black as it seems to be), the punched frame ain't that dark- and neighter is the clock diecut. The washi ain't yellow, but in the photo...Total disaster!!! Maybe time to get my Nikon to the camera doctor?
What I've used:
Medium blue Bazzill (unknown what it's called)
DP- unknown
Diffrent mists
Tim Holtz Weathered Clock die
Rhinstones
Decorative berries from Kort og Godt
Flowers from WOC and some unknown
Washitape
Butterfly from K & Company
Feathers
Metal embellishments
MS punch around the page


9 kommentarer:

  1. Hva i all verden er det du beklager deg for!? Dette var jo dritlekkert og jeg er virkelig beæret over å være kilden til inspirasjonen her! :)
    *klem*

    SvarSlett
  2. Gosh Lisbeth, you are hard on yourself! I think this is stunning and love the little feather! Be kinder to yourself, I would be pleased if I had created this x

    SvarSlett
  3. Lisbeth your card is fantastic! I love those beautiful flowers and that clock die is amazing! Love it!

    SvarSlett
  4. Jeg synes dette kortet ble alldeles nydelig, Lisbeth! Fin fargekombinasjon (en jeg aldri har brukt før, men skal definitivt gjøre et forsøk) og så herlig dekorert med blomster og fjær!

    SvarSlett
  5. Wow! This is stunning! I love the addition of the feather and you used the washi tape perfectly! So beautiful!
    - Shauna

    SvarSlett
  6. This is absolutely GORGEOUS, Lisbeth! LOVE the use of the feathers and flowers together and the die cut clock face is amazing! LOVE this! :)

    SvarSlett
  7. Hi Lisbeth
    We all know how hard it can be sometimes to get a good photo!! Nevertheless this is a beautiful card- and,wow! - you know how to embellish!
    Marina

    SvarSlett
  8. WOW! Lisbeth, this is a work of art - a gorgeous creation! Beautiful details, such lovely embellishments!
    Ruth x

    SvarSlett
  9. ... du spurte meg om produsent på det blåmønstrete papiret jeg har brukt til mitt Inkspirational-bidrag - jeg TROR det er Maja Design ... Angrer på at jeg ikke kjøpte mer av den, herlig til både feminine og maskuline kort.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...