06.02.2013

Candy Vinner

Wooo... Tiden flyr litt vel fort når både minstemor og mannen i huset har vært syke og jeg har jobbet litt vel mye i forhold til normalen. Det er jammen bra dere passer på meg, jenter!!! :D

Det var 8 stykker som deltok i candyen, og jeg HÅPER jeg har vært innom dere alle. Uansett skal jeg ta en runde for å takke dere for deltakelsen :D

Random.org stod for trekningen, og den heldige vinner er:
Graciela, det er deg!
Send meg en mail med adressen din, eller en PM inne på forumet, så kommer pakken snart din vei :)
Her er en liten sniktitt på hva som venter deg;
Omtrekning vil skje 13/2 om vinneren ikke melder seg.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye. Det var en flott candy :D

    SvarSlett
  3. juppi!!! så gøy å vinne, og ikke minst for en flott pakke!! gleder meg allerede!! tusen takk Lisbeth :) har sendt deg pm eg :)
    ha en fin fin dag :) Graciela

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...