06.12.2012

Mitt første forsøk med dekaler

For en evighet kom dekalene mine i hus, og jeg har fått prøvd meg. Supergøy, og kjempelett :D
 
Her har jeg pyntet mitt første lys med dekal, denne lagde jeg 16. november. Ehm, er det ei stund siden eller? :oS
Blomsten er fra Reprint, og behandlet med Ice Resin- stilig glass/gjennomsiktig effekt av IR :) Reprint-blomstene er de av blomstene jeg har som har respondert best på Ice Resin.

Mer om dekaler kan du lese om i butikken der jeg handlet, KreativGlede ,eller deres tilhørende blogg.


 
My very first candle decorated with the help of decals (instead of melting part of a napkin into the candle). Supereasy and sooo fun!!!
The flowers are from Reprint, and I have given them a special treatment; Ice Resin. I love that product, espesially when the result turns out like this: a glazed and transparant look.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...