24.12.2012

Julestafett #8 Nissen kommer idag!!! Santa is coming!!!

Den siste nøtten å knekke i stafetten var "Lag hva som helst". Oiii...  Jeg stod fast, det var ingen kreativitet igjen i meg. Heldigvis, dagen før innlevering var jeg innom bloggen til Annett, en annen i DT hos Inkspirational, og hun hadde lagd en nydelig stjerne. Juhu, jeg var reddet!!!
 
The final challenge in the relay sounded: "Make anything you want".. Autch... I was stuck, no creativity left in me at that point. BUT: Thank you Annett, I vistited your blog the day befor I had to enter my non-existing project. You made the most beautiful starlantern! I was saved by the bell!!

Her er stjerna mi, eller rettere sagt; Thea sin stjerne. Vesle frøkna har blitt veldig glad i "sjærna", og passer på at vi setter på lyset i den hver kveld. Jeg har et blafrende, batteridrevet lys inni stjernen.
Here is my star, or: my youngest daugther star:) She is very fond of it, and she make sure we turn on the light in it every evening. I have a batterydriven, flickering light inside of it.
 
Alle hullene er stukket ut med en nål ment for lærarbeide (jeg reparerer jo hesteutstyret mitt). Jeg tror det er et must i denne hobbyen: å bruke det man har tilgjengelig*ler* Fingrene mine var såre i flere dager etterpå, men det var så verdt det!
All the holes I have made by using a needle, originally for repairing my horses' harness. I guess it's a *must* in this hobby: being able to use what you got*lol* My fingers where soar for several days, but it was soooo worth it!
Nissen og reinsdyrene er chipboard fra Dusty Attic, embosset med blank UTEE og et *hokuspokuspulver* Se på resultatet så skjønner du hva jeg mener.
Santa and raindeer are chipboard from Dusty Attic, embossed with UTEE (Clear) and afterwards with a mysterious brownish embossing powder. Look at this result!!
 
 
Stilig effekt:) Fra brunt til mer gråhvitt. Digger effekten, og skulle ønske jeg visste hva slags pulver det er, men jeg hadde bare litt i en liten clearbag. Reinsdyrene ser ihvertfall litt mer ekte ut med en slik pels ;)
Stylish effect:) From dark brown to more greywhite. I just love the effect!!!I wish I knew what powder it is, but I had just a little bit in a clearbag. At least the raindeers looks a little bit more realistic with a fur like this ;)
 
Thank you for visiting :)
And before you leave me, please take a look at top in my left sidebar;)

3 kommentarer:

  1. Skikkelig stillig.
    Om pulveret ditt ser litt ut som pels, så er det nok flocking powder du har hatt i posen..

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, ikke noe flocking her i hus... Overflaten er heeeelt glatt, det er pulveret i seg selv som har lagd sjatteringene. Mistenker at det er et embossingpulver fra Martha Stewart som har gitt en slik artig effekt (ulike farger i en og samme). Mulig den posen min bare har vært "oppsop" fra tidligere runder med embossing... Skal ta en nøye gjennomgang av pulverene mine etterhvert... Vil til bunns i dette mysteriet :)

      Slett
  2. For en nydelig stjerne. :)
    Flott effekt på de reinsdyra. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...