23.12.2012

Julestafett #7 (Post nr 1 idag)

Dette var en ganske fri oppgave, men hovedfargen skulle være rødt for min del. Etter å ha letet etter Prismacolor-utstyret leeeenge, kom de til slutt til rette (hos min mamma!), både kvesser, stump og terpentinen :)
This was a kind of "anything goes", but mine should have red as the main color. After turning the house upside down, I finally found the extra equipment to my Prismacolors. At my moms house! Both sharpener, blender stumps and the terpentine.
 
 
Denne gangen lagde jeg et lommetørklekort (de er så fine og morsomme å lage) i hvit bazzill og mønsterark fra Maja Design. Motivet måtte nesten bli Bildmålarne, jeg kjøpte jo noen av dem i september men ikke fått brukt de (et par hederlige unntak er det jo).
This time I made a Napkinfold-card (they are SO pretty and fun to make) in white Bazzill and DP from Bildmålarne. The Motiv just had to be Bildmålarne. Back in September I bought some Bildmålarne stamps, but shame on me... haven't used them as much as they deserve...
 
 
 
Mimosa er skåret ut og montert på 3D-puter. Julestjernen er kurvet litt for å få litt mer dimensjon og dybde. Mimosa is cut out and mounted on 3D gluepads. The Poinsetta is curled a little for more dimension and depth.

 

MS Patp
DP Bildmålarne
Motiv Bildmålarne
Background stamp Inkadinkado(?)
Dies: Lifestyle Craft, Spellbinder
Stickles Glitter glue
Seambinding
Prismacolor Premier (og litt Promarker)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...