23.12.2012

Julestafett #6 (post nr 1 idag)

Jeg fikk juletre som tema i denne oppgaven. Jeg fant en mal på nettet, doblet antall trær som skulle printes ut , brettet de på midten og limte to og to sammen til jeg fikk en fyldig juletre.
 
I got Christmas tree as theme this time. I found a template and doubled how many copies I needed. Cut them out, folded them in half and glued together untill I had a chubby tree.
 
Jeg varmet opp varmepistolen og gikk bananas med puffy stuff *hihi* Til slutt brukte jeg pensel for å smøre på Stickles Diamond oppå "snøen".
I heated up my heat-tool, and went bananas with puffy stuff *lol* At last I added Stickles Diamond over the "snow"
 
 
Minner om Followers Candy fra Inkspirational samt min egen blogcandy. Du finner begge øverst i sidebaren til venstre.
Reminding you about the Follower Giveaway from Inkspirational, and my own blogcandy. You find them at top in the left sidebar.
 

1 kommentar:

  1. Just beautiful, your creativity is just amazing, this is a masterpiece Lisbeth. Merry Christmas!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...