23.12.2012

Julestafett 2012 #5 (Post nr 2 idag-forsinket gitt)

Well, the schedule-part of the blog don't seem to understand date and time, only "Publish". This one should have been posted for 7 hours ago :S

Her fikk vi bilder vi skulle inspireres av, og mitt var av glitrende kuler. Jeg har knapt glitter blandt sakene mine, men jeg har mange Stickles. Men det ville bli tungvint... Jeg stod grundig fast på denne, lenge... Men så kom jeg på hjertene som Thea fikk med seg fra en butikk i oktober. Fra butikkdekoren under Rosa Sløyfe-aksjonen.

#5 was a photoinspiration task, and mine was VERY glittery! In every color imaginable, gold, lilac, silver, green, red+++ I dont have a lot of glitter, but I do have plenty of Stickles glitter glue. But that would be a huge effort. After twisting my brain some days, I remembered the hearts my youngest daughter got in a store back in October. Breast Cancer Awareness. Pink, glittery hearts.... 12 of them!
 
Jeg fjernet bånd og blomster, og malte noen av hjertene hvite med Gesso, to lag. Så en runde med Multi Medium, og drysset godt med glitter på. Dette gjentok jeg straks det ble tørt. For jeg hadde glitter i et par farger ;)
I removed the ribbon and the flowers, and painted some hearts with two layers Gesso. Then I used Multi Medium, and sprinkled glitter over. I repeated this when the first layer was dried. I do have some glitter in the house ;)
 
Bjeller fra WOC
Tyll (Tulle)
Twine
Tekst printed ut fra PC
Unknown glitter
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...