06.12.2012

Julestafett 2012 # 2

Denne gangen var det en godtepose jeg skulle lage. Jeg og Carina123 byttet deloppgave, for jeg syns tags er vanskelige greier.
Men jeg ble syk... Posen er lagd i hui og hast, mellom mine egne forhandlinger med oppkastsyken og barnepass.
Reinsdyret er en Dazzle fra Petaloo, og det hvite er Flower Soft. Inni posen er det mint som jeg kjøpte en stor pose av på Europris for ei stund siden. Rammen er stanset ut med Spellbinders. Stemplet "God Jul" Som sagt; jeg var ganske syk mens jeg lagde denne... Kom faktisk på 4.plass i finalen med denne enkle lille posen :D Og det er jo slett ikke verst :) Takk for stemmene jeg fikk.
 
Between my own negotiations with Mr. Stomageflu and taking care of my sick daughters, I had to make this treatbag in a hurry. Thats some weeks ago now, but we are still not 100% back in business... This bag reached 4.place in the finale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...