16.12.2012

CelebratINK !!

I begynnelsen av desember fikk jeg en mail fra Mynnette med tilbud om en plass i DT hos Inkspirational Challenges, en utfordringsblogg som starter opp 2. januar 2013. Selvsagt sa jeg JA!!!
 
In the beginning of December I recieved a mail from Mynnette. She and Ellen offered me a spot on the design team for Inkspirational Challenges, a challenge blog that goes live January 2nd, 2013. Of course I said YES!!!
 

Hver uke blir det en ny utfordring, og det er mange supre utfordringer i vente! Håper dere alle vil bli med oss :)
Every week there is a new challenge, and there are many great challenges lined up! Hope you all wants to join us :)
 
 For å dele min glede så har jeg en liten bloggcandy til en av dere :)
To share my joy, I have a little blogcandy for one of you:)
Innholdet er ikke helt klart enda, for mer vil det bli :)
The contents are not quite in place, I haven't ordered everything yet :)
 
For å være med i trekningen må du:
This is what you have to do:
 
* Legg deg til som følger om du liker det du ser her og ønsker å dele en hyggelig kommentar av og til :) Jeg ønsker ikke at du følger bloggen min om du ikke liker det du ser her.
*Follow my blog if you intend to share a nice comment every now and then :) I don't want you to follow my blog if you don't like what you see here.
...............
* Legg igjen en kommentar her, slik at jeg finner deg igjen og kan gi DEG en hyggelig kommentar :)
(Vær så snill å deaktiver ordbekreftelse...)
* Leave me a comment here, that way I can find you and leave YOU a nice comment too :)
(Please turn of word verification...)
...............
* Del blog candy-bildet mitt på din egen blogg, og husk å linke tilbake hit ;)
* Share my blog candy picture on your own blog, and remember to link back ;)
...............
Jeg trekker en vinner 31/1-13 som blir annonsert her i bloggen. Hvis vinneren ikke melder seg innen ei uke trekkes en ny vinner :)
I will draw a winner January 31st, 2013. If the winner don't respond within a week, a new winner will be announced :)
 

9 kommentarer:

  1. Hi, Lisbeth, looking forward to working with you. I already follow you and would love chance to win candy- I will post your candy on my blog later when I do my post later- check it out!

    SvarSlett
  2. Jeg skulle inn her for å kommentere de flotte adventslysene dine og å følge bloggen din alikevel i dag, så da blir jeg gjerne med i trekningen av din candy samtidig :) Tusen takk for mulighet, og grattis som utvalgt! Skal hit og titte igjennom senere også, for jeg liker stilen din veldig godt og du har en fantastisn flott blogg :))

    Deler din candy på min egen blogg.

    SvarSlett
  3. Klart jeg vil være med i candyen din. Du lager jo så mye fint så skulel ha lakt med til som følgr for lenge siden. Mne nå er det gjort og due r gså på blogglista mi:-)
    Har lagt bilde med link i sidebaren i bloggen min.

    Ha en flott jul og jeg ser frem til å se hva du kreerer i 2013.

    PS du har jo også ett veldig flott navn:-)

    Hilsen Lisbet

    SvarSlett
  4. jeg også vil være med! følger deg fra før, så jeg skriver en kommentar her og linker i min blog :)
    takk for hyggelig kommentar i bloggen min, setter stor pris!
    31.1.3 høres som en bra dato for avslutte candyen din....det er den dagen jeg har termin <3

    ønsker deg fortsatt en fin kveld :)
    Graciela :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med!! Titter innom fra før, men har ikke lagt meg til som følger tidligere. Gjør det i morgen - da har vi endelig Internett igjen. Nå sitter jeg på nettbrett og får det ikke til! Gleder meg til å følge enda mer med - og GRATULERER som designer!! Utrolig moro! Det er vel drømmen for mange av oss, men det er litt skummelt å sende søknad. Gleder meg på dine vegne i stedet! Lykke til!

    SvarSlett
  6. Jeg fikk det til!! Da er jeg følger også! :0)

    SvarSlett
  7. Jeg er gjerne med! Følger deg og har postet candyen i sidebaren min! Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med! Følger bloggen din og har lagt link i sidebaren min :-) Da er det bare å krysse fingrene :-D

    SvarSlett
  9. Bedre sent enn aldri? Gratulerer så mye med DT-plassen. Gleder meg til å se flere av dine bidrag og håper jeg får anledning til å delta selv en gang.
    Bildet er delt og følger har jeg vært en stund. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...