07.12.2012

Årets adventslys er klare

...med freebie fra svenske High Tea Design på Etsy :D Har printet ut på dekaler, lakket og påført motivet på kubbelys.
 
Se så flott det ble :D
Mitt første forsøk med egenprintet dekaler, så på lys nr 1 ble jeg overrasket litt. Syns overføringsmotivet virket tynnere enn det ferdigprintete som jeg prøvde sist gang. Men tok meg i det, og de neste 3 motivene ble slik som de skulle :)
Det ble litt varierende høydeplassering på dekalene, men med to rabiate ungkatter som skulle leke med det jeg holdt på med så var det ikke så lett :S De skulle drikke av vannet, leke med tørkepapiret og slikke på motivene mens jeg tørket de *omgh* Har brukt saktebrennende lys, så det ser ut til at jeg må la de brenne noen timer hver dag for å få en høydeforskjell... Nr 1 har på dette bildet vært brukt i 4 timer!!!
 
Pyntet med kant av Martha Stewart punch og seambinding.
 
My first selfprintet decals, with a freebie from swedish High Tea Design over at Etsy. With two VERY playful cats (6 months) around my hands it sure was'nt easy placing the decals in correct posision :S 
I have used slowburning candles, I guess I have to let them burn for an hour or two every day to make a significant difference in hight! Before this pictures the number 1 has been used for 4 hours!
 

7 kommentarer:

  1. wow, Lisbeth, these are stunning, so, so creative!

    SvarSlett
  2. Hi Lisbeth
    The idea of decals on candles is new to me and your creations are so inspiring, I must give it a try.
    Marina

    SvarSlett
  3. Kom tilfeldig over bloggen din og ble veldig imponert over det du lager,så jeg legger meg til som følger. Skal bli spennende å se hva du tryller frem etterhvert :0)
    Høres spennende ut med dekaler :0)
    Det fikk jeg lyst til å prøve!

    SvarSlett
  4. Så LEKRE disse lysene ble! Vet ikke om jeg hadde hjerte til å tenne på de engang.

    SvarSlett
  5. Disse var skikkelig rålekre.. Me likee, likee. Men hvor fant du frebee`n ? For jeg finner den ikke inne på Etsyen hennes. Den følger kanskje med ved kjøp?

    SvarSlett
  6. Dette ble virkelig lekkert :)

    SvarSlett
  7. I saw these the other day on my blog feed on my phone and just had to come and tell you how utterly GORGEOUS they are now that I'm on my computer for real! Fabulous, Lisbeth! I hope you'll join me at Technique Tuesday this month! Happy holidays!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...