07.11.2012

KOM7; høstfarger. Thea viser hvordan man bruker Distress Stains

Ting har stått på hodet her i heimen/hodet mitt, av en eller annen grunn, så jeg hadde helt glemt av å lage dette kortet. Helt frem til 18 tiden...(innleveringsfrist kl 20). For å være med på leken, så måtte jeg jo gjøre et forsøk...
 
Jeg fant frem samtlige Distress Stains i høstfarger (rødt, gult, oransje, grønt, brunt), skylte et akvarellark i vann, og satte i gang. Jeg fikk RASKT hjelp!!! Thea på 2 år meldte seg frivillig, men etterhvert ble det knotete med en liten hjelper på MITT prosjekt, dermed satte hun i gang med sitt eget :)
 
 
Noen ganger må man fire på kravene og heller more seg over at familiens yngste er en kunstnerspire :) Denne gangen var det Rusty Hinge og Aged Mahogany som var mest populære.
Til tross for et bad om kvelden;
Da hun kom i barnehagen dagen etterpå var hun fortsatt rød oransje på hendene...
 
Som sagt; jeg hadde ikke mye tid på meg til kortet. Etter farging av akvarellarket så måtte det tørkes (og jeg måtte holde et øye med kunstnerspiren+++), og så stanse ut!!!
 
To ulike sett med Spellbinders-dies var i ilden, og etter en runde med lim og Goosebumps Texture Spray (som skal representere regn og vanndråper) ble dette resultatet;
 
Måtte bare i hui og hast finne noe mer å ha på kortet enn kun løvbladene... Seambindingen og tekststemplet er nå fjernet fra prosjektet, så får vi se hva som skjer videre med løvhaugen :)
 
Tusen takk til dere som stemte på kortet våres (de bladene med dypest rødfarge er Thea sitt mesterverk). Vi brukte totalt 65 minutter på dette fra vi brettet ut duken, til kortet var ferdig redigert og levert!! Syns vi var flinke jeg :D
 
Takk for titten:)

4 kommentarer:

  1. Haha, fantastisk historie! Og kortet ble jo herlig det! :)

    SvarSlett
  2. Så gøy med små hjelpere:) De bladene ble superlekre, skikkelig høststemning:)

    SvarSlett
  3. De var ni, flinke alltså!

    Lite fusk, kanske... att ta hjälp av en sådan proffs-konstnär... och resulatet blev verkligen superfint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, litt juks må til vet du ;) Hun er ihvertfall veldig bevisst på at hun var med på å lage dette kortet,og det befinner seg nå i ramme på rommet hennes <3 Så slik endte denne opp:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...