08.11.2012

KOM 9: Kort til mann/gutt/maskulint

Yay, denne oppgaven var midt blinken, det er jo tross alt farsdag til helgen!!! På min bursdag!! Må dele kaken og dagen min med han... *knurr* Det stikker ikke så dypt, heldigvis :)

Kanskje ikke et typisk farsdagskort, men definitivt maskulint nok til min sambo ;)
Han liker poker, har gått skole i Texas (derfor "Texas Hold'em"- det eneste uttrykket jeg kjenner til i poker *hehe*) Og alle liker å vinne, så da falt valget på Royal Straight Flush i hjerter som tydeligvis er det beste man kan ha. Texas Lone Star syntes jeg burde få en liten hedersplass også, syns den er sååå fin. Den på kortet er printet ut, skjært ut med skalpell, farget med Distress Stain Metallics og så påført Glossy Accent. På bildet er ikke Glossy Accent tørr enda, men det var 10 minutter til innleveringsfristen så jeg hadde ikke noe annet valg *hehe*

Har brukt;
diverse mønsterark (bl.a 7 Gypsy, Maja Design)
bilde funnet på nettet
Dymo
Memento Rich Cocoa/ Distress ink Black Soot for sverting
Word for utskrift av "Hold em"

1 kommentar:

  1. Tøft herrekort! Artig når man "treffer" med tema.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...