14.11.2012

Julepyntet toffifee

Kom over denne varianten i en blogg, men fant ingen mal. Så da lagde jeg min egen :)

Mønsterark fra Bildmålarne, og jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte flere av akkurat denne... Rett og slett helt nydelig!!! Bildet er fra et utklippsark jeg kjøpte da Steffens hadde opphørssalg. Kantpunchen er fra EK succes.
 
Under; her uten Toffifee på plass. Tekstsstemplet er fra Kort og Godt. Til sverting av kanter har jeg brukt Distress Iced Spruce.
 
Julestjernen er fra mitt første forsøk med Ice Resin. Ikke helt vellykket, men helt grei nok til å kunne brukes :) Scandinavian snowflake er også behandlet med Ice Resin, men ble ingen tydelig effekt selv om bazzillen ble påvirket så var det for tykt til å oppnå full effekt. Strøk på litt glitterlim før snøkrystallen ble satt på esken.
 
Takk for titten :)
 

3 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet eske. Morsom variant av toffifee eske, den hadde jeg ikke sett før. :)

    SvarSlett
  2. Så lekker denne eska var. Liker fargene og mønsterpapiret du har brukt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...