02.11.2012

Faux postages, igjen

Litt laber aktivitet på bloggfronten for tiden, men nå har jeg fått somlet meg til å legge ut dette :)
I forbindelse med KOM 2 nå i høst, lagde jeg 3 kort på så å si samme måte. Dette var første utgave:

Tekstene skrev jeg inn i malen jeg lagde for de falske frimerkene (i Word). Så stemplet jeg litt her og der. 3 greiner med orkideer ble satt i et glass fra Tim Holtz og limt fast med Glossy Accent. En liten sløyfe knyttet av klesoppheng-bånd. Litt Divine Twine løper gjennom en papirstrimmel som ble kjørt gjennom papercrimper. Litt stickles og Liquid Pearls. Distress Ink er brukt til sverting og stempling.
 
Takk for titten :)

1 kommentar:

  1. Et lekkert og spennende kort! Den teknikken tror jeg ikke at jeg har sett tidligere. Herlig farge!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...