08.10.2012

KOM4; Shabby Chic

Da jeg først så oppgaven kom det mindre pene ord ut av min munn, Shabby chic er IKKE min gate :s Men etter å ha hatt noen bilder av slike kort liggende på bordet (ok, de flyttet rundt fra det ene bordet til det andre) så satte jeg meg omsider ned dagen før innlevering. Dørstokkmila var ganske lang altså :s TUUUSEN TAKK til dere som stemte frem kortet til en 2.plass i denne runden *klemmer*
Pions "Silent Night" var jo passe sart og feminint? Og så var det motiver på det ene av dem:) Skulle det være pastell og hvitt, så skulle det være pastell og hvitt, svart/hvit/gråtonet motiv var derfor ikke i mine tanker i det hele tatt ;) Ok, jeg var reddet når det gjaldt papir og motiv :) Så var det resten da ;)

Den store rosen er byttehandel fra CAV på forumet, de andre rosene er takk for handelen gave fra WOC. Alle rosene har fått litt Ice Stickles på seg. De liljeaktige vet jeg ikke helt hvor er fra. Ellers ble det perlestrå fra WOC og pyntebær (to typer) fra Kort og Godt. Bladene er opprinnelig hvite (WOC), som har fått litt Distress Ink Bundled Sage, hvit Puffy Velvet (og varmet opp så det poppet) samt litt Ice Stickles til slutt.
Snøfnuggene er MS Scandinavian Snowflake, akkurat disse er stanset ut med Silhouetten (hadde noen liggende igjen fra i fjor). Jeg vil ikke risikere å slite ut den stakkars punchen, som ble kjøpt brukt for langt over et år siden, derfor har jeg lagt designet over i Silhouetten slik at det er avlastning å få (samt muligheten for andre størrelser. Genialt syns jeg) En real runde med Puffy Velvet og Ice Stickles; voila; tykke fluffy snøflak med skikkelig glimmer :) Syns de ble riktig så lekre altså, og den største fikk en nydelig rhinstone (eBay) i midten.
Kantstemplingen gjorde jeg med hjelp av et av mine nyeste stempler som gjorde et forsvinningsnummer like etter ankomst i heimen. Det dukket opp akkurat tidsnok til at det ikke hadde gått en mnd som savnet, og akkurat tidsnok til å bli innviet til dette kortet. Stemplet er fra PSX, stemplet med Distress Ink Tattered Rose. Nydelig lite stempel som var bare halve størrelsen av hva jeg trodde... men samma det; I love it!
Ellers er Doily-dien fra Cheery Lynn brukt, og alle kanter er svertet med Distress Ink Tattered Rose. "Mail Art is pushing the envelope"-stemplet fra Kort og Godt er stemplet med Iced Spruce. En liten restebit av Bazzill Double Thick cardstock ble sveivet gjennom papercrimperen med et nødskrik...
 
Tusen takk for titten :)

1 kommentar:

  1. This is an AMAZINGLY GORGEOUS card! LOVE the glittery details--and what beautiful colors for a holiday card! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...