02.10.2012

KOM3; Drodling/håndskrift

Ja, dette ble en nedtur. Ikke fordi at jeg fikk lite stemmer, men fordi det kortet jeg egentlig hadde lagd ble ødelagt før fotografering. Og det kortet var jeg superfornøyd med. Temaet mitt var det samme; afrikanske mønstre og farger. Men kortet som endte opp i konkurransen var bare en blek kopi av det opprinnelige, derfor ble jeg ekstra glad for at noen faktisk stemte på ugla mi, tusen takk til dere *klem*

 
På dette brukte jeg mønsterark fra BG (marrakesh), Ms punch, Marianne-die, Sizzix-dies, samt Sakura Glaze-penner, svart og oransje bazzill samt Distress Ink Black Soot og Walnut Stain for sverting. Dette kortet ble klasket sammen på langt under 3 timer (inkl grubling på what to do), etter at jeg i frustrasjon over ødelagt kort måtte hive meg rundt å få lagd et nytt. Det viktigste er  å delta, ikke sant?
 
Kortet jeg lagde først hadde en flyvende ugle, fargelagt i mosaikk-mønster. Teksten var den samme som over, men tegnet som strå (dere vet, stråhyttene de har i villmarken der nede). Mønsterark var ersattet med drodling kraftig inspirert av bildet under (samt et par til);

 
Takk for titten :)

1 kommentar:

  1. How fun is this?! I LOVE the bold colors--and the owl is just darling! Fabulous card! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...