11.10.2012

KOM 5: Nyfødt-kort med noen kriterier

KOM 5; Nyfødtkort med elementene søm, tag, knapp og sløyfe. Min reaksjon; det kortet lager seg jo selv. Men nei, det var ikke så enkelt!!! Men enklere enn forrige runde, da måtte jeg lære meg en ny stil...
Tusen takk til alle som stemte frem kortet til nok en finaleplass :)
Motivet fant jeg på nett, det var noe med de søte små føttene, omkranset av en pappas litt grove hender.
Blomster fra WOC, Prima og Panduro. Knappene har jeg fått av Ronja77, det samme med Divine Twine som er i tagen. Skeleton-leaves fra WOC.
Woops; dårlig bilde...
Tekststemplene er fra Kort og Godt. Det på tagen (Silhouetten har vært i sving) er stemplet med Distress Ink Spun Sugar. Det på skiltet er stemplet med Worn Lipstick og så påført Stickles Frosted Lace.
Silkebåndet har jeg også fått av Ronja77 :D Snakk om dypdykk i godteposen jeg fikk fra henne:D De små stjernene er fra Notabene, sommerfuglen fra Ebay.
 
Babyføttene printet jeg ut en ekstra gang, klippet de ut og monterte limputer under for å få litt 3D-effekt.
 
 
Ikke Pion, ikke Maja. Jøss, det er ei stund siden sist de ikke ble brukt!!! Mønsterark denne gangen er ulike rester i restekassa min. Søm påtegnet med en knallrosa Sakura Glaze-penn, og kantene har fått stickles (blandet Frosted Lace og Thistle)

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se at du har dykket i godteposen fra meg! :) Og det ble jo riktig så bra må jeg si!Motivet er jo sånn at man blir varm om hjertet og store satin sløyfer er SÅ lekkert!
    Og så syns jeg det var utrolig herlig med litt grønne innslag blant alt det rosa. Herlig utført og velfortjent finaleplass!
    Takk for at du fikk meg til å smile i dag. Opptil flere ganger, opptil flere steder! ;-)

    Klem, Renate

    SvarSlett
  2. Lisbeth, this is beautiful! LOVE the use of the black and white photo! Gorgeous card!!! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...