18.09.2012

Teposer, telys og sukkerbit :)

Jepp, jeg har ikke ligget i dvale, men det er ikke alt som kan publiseres når det er ferdig... Jeg har fått lagd bursdagsgave til min søster, men siden hun kan poppe innom her så kan jeg ikke legge det hit. Enda. Til runde 2 i høstens KOM har jeg lagd 4!!!! kort, veldig like, men i hver sin farge. Publiseres et av de, så er KOM-kortet mitt avslørt. Og pga mange aften- og nattevakter fremover, så har jeg lagd ferdig KOM3 kortet også. Sooo what to do? Jo, lage en liten sak, en slik null komma svisj-sak :) Det var WencheJ på scrapping.no som la ut link til mal på denne lille doble tepose-tingen.

Den store blomsten har ligget i en liten eske i lengre tid, ferdig montert og pyntet med glimmermist. Den er forresten stanset ut med Silhouetten.
 
I tillegg til to teposer (en på hver side) dyttet jeg inn to telys som var til overs etter førstehjelpsskrinet til min mamma, og en liten pose med 6 brune sukkerbiter.
Båndet jeg har brukt er opprinnelig knyting på en gammel hettegenser.
Ellers er det mønsterark fra Maja Designs "Fika", Divine Twine fått av Ronja77, en brad fra Nille, og noen ukjente blomster jeg plasserte oppå hverandre.
 
Takk for at du kikket :)

4 kommentarer:

  1. Denne var veldig fin. Likte virkelig fargene. :)

    SvarSlett
  2. Som alltid like inspirerende og motiverende å kikke innom bloggen din! Utrolig stilig å kombinere flere ting på den måten! Og jeg er enig med Aquarell, nyyyydelige farger!

    Ta deg en tur innom bloggen min, du har fått en award av meg :)

    SvarSlett
  3. What a beautiful gift! Purple is my favorite--I adore the use of this! That large flower is amazing! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...