03.09.2012

Bryllupskort i pastellfarger

En av mine fettere gifter seg førstkommende lørdag, så da må det jo et bryllupskort til. Jeg begynte med hvitt og sølv, men det endte opp med hvitt og det jeg vil kalle pastellfarger :) Å være målrettet er ikke akkurat min styrke når det dukker opp fristelser på veien frem...

"Mønsterarkene" er selvlagde, takket være Distress Reinker (Peacock Feathers), Distress Stain (Broken China) og Distress-putene Milled Lavender og Shaded Lilac. Stemplene jeg har brukt er fra Vintage Garden-platen til Stempelglede. Startet med å stemple med Milled Lavender, clearembosset dette, stemplet så med Shaded Lilac, clearembosset det, for så å lage en svak fargeblanding av Peacock Feathers og Broken China som jeg splættet over hele arkene. Panelene var allerede stanset ut med Lifestyle Crafts-dies før stemplingen begynte.
Litt dårlig fargegjengivelse her, bildene er tatt på verandaen: det kom et lite vindpust og dermed kom det litt solskinn inn mellom bladverket på Aronia-buskene mine. Apropo Aronia; snart er det nok høstetid for bærene *LYKKE* Da skal det lages antioksidantbombe på kjøkkenet; blåbær/aronia-saft :D
Det gikk med noen Rhinestones i ukjent farge fra Heidis Hobbystugu (kjøpt på opphørssalget der). Alle kanter er svertet med Broken China.
 
Et closeup på blomsterhjertet. Har aldri lagd slik før, det var faktisk veldig gøy :) Blomstene er fra WOC, alle som en :) De er svertet med Milled Lavender, Shaded Lilac og Broken China. Til slutt fikk de en dert eller fler med Stickles "Icicle"-blåskimmeret i den gjorde valget enkelt :)
 
Hjertet er Lifestyle Crafts-die.
 
Takk for titten :)

3 kommentarer:

  1. Flott bryllupskort:) Blomstene ble veldig fine, og den hjertediesen er nydelig til:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Det er så fint med slike blomterhjerter på kortene. :)

    SvarSlett
  3. LOVE!!! The flowers are amazing--this is a great idea for a card! The bit of glitter is fabulous, too! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...