03.08.2012

Førstehjelpsskrinet DEL 2 :Stationary Box med 5 kort

Del 2 av 4 kommer her:
Enhvert større førstehjelpsskrin fra en kortlager bør inneholde noen kort som lett kan brukes til enhver anledning. Så da ble det en Stationary Box. Lenge siden jeg lagde det, så det var nesten på tide med en oppfriskning :) Noe jeg irriterte meg over da jeg lagde mine første, var at de ikke ble enda stødigere. Så denne gangen har jeg brukt "Bazzill Double Thick Cardstock" som base for esken. Skal love at det hele holder på fasongen nå :D :D

 På bildet er også fyrstikkesken i førstehjelpsskrinet med. Etter å ha drevet med alle disse bildene tilhørende skrinet så har jeg oppdaget at det er enda en ting som har lurt seg helt unna. Nemlig KLYPENE!!! Skal se å finne et bilde der de er tilstede og få det med i det siste innlegget.
Stationary Box inneholder:
8 tags: 4 med sløyfe av hamp, 4 med sløyfe av Divine Twine "Blueberry" som jeg fikk av Ronja77 :) Tagene er stanset ut med en die fra Memory Box (unnlot å stanse ut lomma på denne dien).
4 små, doble kort: Sommerfugl stanset ut med en Fiskars "Squeeze"-punch (LOVE IT!!!!) Brukt Woven Circle-die fra Memory Box på et av kortene. Distress Ink "Dusty Concord" brukt til sverting av kanter, Distress Marker Chipped Sapphire til søm.
5 større kort: Ca 11x13 cm. Her har jeg brukt ulike kortskisser fra The Verve Challenge blog. Der har de mange FIIINE skisser!!!
1 notatblokk: Lagd selv med Zutter Bind-It-All
1 Post-It-blokk
1 penn (fant ingen andre som passet *sukk*)



Har boltret meg med Blåbær-arkene i "Ska vi ta en Fika"-serien til Maja Design. Jeg visste før jeg bestilte arkene at disse kom jeg til å kose meg med, og jammen har jeg KOOOOOST meg!!! Foruten Maja-arkene har jeg brukt Bazzill Orange Peel "Sugar Cream" som base for alle kort samt noen detaljer. Motiver er funnet på nett og printet ut på akvarellark. Pynten på utsiden er stanset ut i Bazzill "Hillary" og "Rain Forest", bærene farget med Touch marker og Distress Marker.... Ellers brukt en MS kantpunch som kom i posten for et par måneder siden.

Det var alt for denne gang, men mer kommer. Neste innlegg viser alle duppedittene :)

4 kommentarer:

  1. Nydelig, og vel gjennomført.. Fantastisk at du legger ut denne boksen i flere deler så vi får se alle herlighetene.. Sånt setter jeg pris på ;-)

    SvarSlett
  2. Alldeles alldeles underbar! Skulle så gärna vilja prova mej på att göra en sån här stationary box, men än har det inte blivit av. Det skulle vara en perfekt present till MIN mamma också! *S*

    Så vackert och så välabetat!

    Hade ingen aning om att det fanns dubbelt så tjock cardstock... var får du tag i den??

    Ha en skön helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt double thick cardstock på scrapomania.no :)

      Slett
  3. Etter å ha lest mere vil jeg og lage en sånn. Dette blir jo bare bedre og bedre. Det er en fantastisk boks og ikke minst innhold du har laget.Tusen takk for for en flott og detaljert
    tutorial ,gleder meg til å følge med på del 3 og 4
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...