19.07.2012

To piratkort til 5 åring

Fikk bestilling på to piratkort til en og samme gutt, så da lagde jeg to vidt forskjellige prosjekter :)
Silhouetten har vært i flittig bruk og sparte meg for masse tid- ellers hadde jeg ikke rukket å bli ferdig med disse på et døgns varsel, som var det jeg fikk...*puuuuh*

Piraten er fra Silhouettes egen butikk.

Etter at bildene ble tatt satte jeg nytt brunt papir på høyre innside og stiplet opp et lite skattekart i stedet. (Stemplet som vises t.h på dette bildet er fra Norway Stamp). Stemplet til venstre er "Hurra for deg..."

Her er piratkortet sammen med piratbåt-kortet. Piratbåten er også en kuttefil fra Silhouettes butikk. Jeg har dog gjort noen endringer selv; lagde et dekk, slik at det er et rom under den bunnen man ser. Da blir skipet en liten eske også *knegg*  Man må jo ha proviant på et skip, så bestiller legger noe godis nedi der :D I tillegg til dekket satte jeg på et mindre seil på toppen av masten :)
Har varmembosset spissen foran på båten samt rundt hullene på båtens side. Seilene er av hvit bazzill, svertet med Antique Linen, så stiplet jeg opp sømmer i ulike farger både vertikalt og horisontalt.

Stripene på båtsidene er laget med hjelp av Distress Markers.
Etter at bildene ble tatt lagde jeg et par taukveiler av hamp til å ha på dekk, samt hengte på et anker-charm jeg brått kom på at jeg hadde. Helt i toppen av masten vaier det nå et piratflagg!! Bestilleren kan skrive personlig hilsen på bakenden av båten :)

Har brukt;
Bazzill (brun og hvit for båten, to blå for piratkortet)
Coordinations-kartong (dekket)
"Sandpapiret" på piratkortet er gulvbeskyttelse-papp kjøpt på Europris.
Dymo
Gull-embossingpulver
Distress Ink Antique Linen
Distress Markers x flere
Sjøstjerne die fra Marianne Design
Piratgutt og piratbåt er kuttefiler fra Silhouettes butikk

I tillegg kommer det som ikke vises (det jeg satte på i etterkant):
lys hamp
anker charm
selvtegnet piratflagg

Takk for titten!!!

3 kommentarer:

  1. Den piratbåten var utrolig stilig!! Tipper mottakeren blir veldig glad :)

    SvarSlett
  2. Jag bara äääälskar den piratbåten! Den är sååå fantastiskt fin! Att du gjort en liten ask av den gör den bara ännu bättre!

    SvarSlett
  3. Dette var kreativt! En utrolig stilig piratbåt, kjempe flott ide til bursdager og ekstra stas med rommet under dekk :)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...