21.06.2012

Veskekort

Et aldri så lite samarbeidsprosjekt mellom meg og eldstejenta; jeg lagde vesken, hun fargela motiv :)
Nok en "lift", og jeg har ikke brukt noen mal på denne, men lagd den etter et bilde av hvordan CorneliaE lagde den.
Beklager elendig bildekvalitet og fargegjengivelse.



Har brukt;
hvit bazzill
mønsterark fra K&Company
Spellbinder-die
Tekststempler fra Norsk Stempelblad (plate 30B)
Kanter svertet med Distress Ink "Milled Lavender" og "Bundled Sage"
1" epoxy, med motiv fra etsy.com
Hundemotivet er funnet med Google

2 kommentarer:

  1. Wow, et kjempe lekkert veske kort, og så kjekt å lage noe sammen.
    Har aldri prøvd meg på slike brette kort, tar kanskje et bilde av det og prøver meg på et :PHa en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Har ju sett och kommenterat det här i forumet, men det är lika fint här!

    Duktig dotter du har, som färglägger så fint! Kul att kunna samarbeta så som ni har gjort med detta kort!

    Stor klem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...