03.06.2012

KOM 11 kortet

Runde 11 i KOM på scrapping.no krevde tråd (ikke bånd)! Og i tillegg knapp(er) og stjerne(r).
I manko på knapper kom Ronja77 meg til unnsetning og sendte meg en herlig pakke med knapper, twine og noen båndtyper som jeg hadde lurt på hva var. Fantastisk herlig snillt gjort :D

Mitt første forsøk med knappebruk her, i tillegg til gud vet hvor mange) mønsterark fra Studio Calico som jeg aldri hadde brukt før (vant de på scrapping.no), samt en oppbygning og stil av kortet jeg aldri har prøvd meg på. Da KOM 12 oppgaven ble annonsert skjønte jeg at jeg allerede hadde gjort den oppgaven; utfordre seg selv.... Nok om den saken; over til KOM 11 kortet :) Tusen takk for stemmene jeg fikk *klem*


7 mønsterark!!! Noen er riktignok for-og bakside... Banneret med "splitt-tunge" ligger brettet over kortkanten, slik at den andre enden pynter på samme måte på innsiden av kortet.


Stjernene tegnet jeg for frihånd på tykk kartong, klippet og og limte på mønsterark på den største. Den minste fikk en runde med hvit akrylmaling og Versamark Dazzle-stempelpute for litt glimmereffekt.


6tallet er stanset ut fra et av Studio Calicos mønsterark, og det ble en pebbles

Kortet er overlevert for lengst, og jeg glemte å ta bilder av innsiden. De var pyntet etter samme oppsett, men ikke fullt så mye som forsiden.

Har brukt;
Hvit bazzill som base
Mønsterark fra Studio Calico's Elementary coll.
1" epoxystickers
Twine og knapp fra Ronja77
Distress Marker for håndskrift
Distress Ink for sverting av kanter
Versamark Dazzle
3d- puter under stjernene

1 kommentar:

  1. Har alldeles nyss kommenterat detta härliga kort i forumet, men skriver gärna en rad här också, då jag tycker att du fått ihop ett riktigt stiligt kort!
    Gillar siffran, de snygga stjärnorna, det perfekta pappret i bakgrunden... och ALLT!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...