06.06.2012

Hestekort- lekte meg her ja :)

Dette gaveposekortet skal eldstejenta mi få når hun har jenteselskapet sitt til helgen :) Hun fylte 12 år den 24/5, men da holdt vi oss til familieaften med grilling i dampende hett solskinn. Hun fikk sine gaver da, men tenkte at kortet kan vente til jenteselskapet. Siden hun dro til Kreta natt til 25. og kom hjem 1/6 så har vi måttet drøye selskapet. Tror man ser at jeg har lekt meg her, mest for å få utløp for litt frustrasjon, få igang LYSTEN, og rett og slett; drit i hva andre vil mene; lets have some fun :D :D Flere bilder nederst i innlegget  :D

Dette kortet kvalifiserer seg egentlig til ~Tjorven~s utfordring (5 mønsterark og osteklut), men jeg har andre planer med den utfordringen hehe. Dette kortet begynte jeg å jobbe med da KOM12 satte igang 21/5... Dette ble ferdig 3/6... Ikke akkurat hurtigscrapping *hihi*

De ulike mønsterarkene:
1: Blomstene i hjørnet oppe til venstre
2: Madera Corner -diecutsen (fra Memory Box) nede i venstre hjørne
3: den blålilla i bakgrunnen
4: basic grey-arket med rundinger
5: matten under stempeltrykket
6: den grønne som "grattis" står på
7: den man så vidt ser under doilyen/grattis/hjertet
Alt er resteark :) :)

Ellers har jeg brukt ting jeg er elendig på å bruke; brads!!! De blomstene i høyre hjørne oppe, samt den hvite hesten.
*Og jeg har brukt rub-ons for 2. gang i mitt scrappeliv (grattis).
*En papirremse som kom i ei pakke fra en scrappeklubb (dream-enjoy-wish-love) på nyåret i fjor... Denne er svakt svertet med Colorbox Creamy Brown.
*Hjertet ble stanset ut av bling-bazzill med sizzix-die for en evighet siden, et år siden muligens :s Hjertet har fått hvite prikker av Signo-penn
*Noen små halvperler jeg fikk som takk for handelen-gave (mon tro om det var fra Heidis Hobbystugu i fjor en gang).
*Saddlestitch-båndet fikk jeg av Ronja77-syns det er überkult!!!
*Blomsten er fra Petaloo.
*En liten charm har sneket seg med!!! Slå den... Det er altfor sjeldent jeg bruker noen fra charmslageret...(skulle nok hatt noen jumprings andre farger enn sølv...)
*Tagen (selvtegnet, inspirert av en magnolia-die) er kuttet med hjelp av Silhouetten, svertet med Distress Ink i 3 grønnfarger (mon tro om det var Shabby Shutters, Bundled Sage og Peeled Paint) . *Litt osteklut farget med Distress Stain Victorian Velvet og noe svart tyll.
*Doilyen er Cherry Lynn (en restebit jeg hadde liggende på pulten)
*Tegnet streker med Distress Marker Brushed Corduroy rundt kanten på det blålilla arket.
*Papirkanter har blitt distresset, svertet og fått glitterlim på seg.
Stempeltrykket av hesten er fra Inkadinkado, trykket på Kraft-kartong. Fargelagt med Prismacolor (i påsken, hehe)

Sååå, sum summarum; kun madera corner, og båndet er nytt/ubrukt og av "dags dato". Ellers har alt annet (med unntak av glitterlim, tusjer og sverteputer) ligget strødd rundt om i kopper, krukker, skuffer....

KORTETS LEKSE TIL MEG:
Å påføre glitterlim på kantene FØR alt er montert sammen....







Takk for titten :)

1 kommentar:

  1. Härligt hästkort, som säkert uppskattades väldigt mycket! Gillar ju de där stämplarna... så vackra!

    Och det här kortet med lager-på-lager i glada färger... fint!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...