17.06.2012

Bokskort til min stefar

Somlet meg omsider til å lage et bokskort, etter at CorneliaE har lagt ut et uendelig antall slike som jeg har beundret :)

Ugla oppe til venstre er et hjørnebokmerke.


Noen nærbilder;

Grov hamp fra Biltema som ramme på denne delen.


Damene, i den rekkefølgen jeg fargela klærne (hehe, måtte jo velge en rekkefølge :s). Her er resultatene etter 8 timer nonstop fargelegging natt til 13/6 :

Forsåvidt den første damen jeg fargela huden på også. Var uheldig i fargeleggingen ved korsryggen gitt, men noen feilskjær får jeg tåle når jeg ikke har brukt tusjene på ei stund. De motivene jge har brukt her har jeg heller aldri ALDRI fargelagt før, så det er førstegangsforsøkene på hvert enkelt motiv på dette kortet.




Fargeleggingen tok seg opp etterhvert, syns jeg da *hehe*

All hud er fargelagt med 3 stk Touchmarkers, samt farger i BG-serien på solbrillene, alt annet med Promarkers (2-3 nyanser av hver farge). Vet ikke hva som feiler meg, men jeg finner ingen farger i Promarker som gir meg den hudfargen jeg vil ha. Så da tyr jeg til mine Touchere :D

Utstyrsliste denne gang;
Bazzill, blå og en dotted swiss
Mønsterark fra BG (Hang 10) og Glitz (det med noter)
TH-die "Alphabetical" for bokstaver og tall
Nettingstempel fra BoBunny
Digistempler fra Kenny K
Fargelegging: Touchmarkers og Promarkers
Hamp fra Biltema og et sted til
G-nøkkel og noter printet ut fra nett for så å bli skjært ut
Stjerne-dies fra Lifestyle Crafts
Ugledie fra Sizzix
Phototurners fra Kort og Godt
TH Filmstrip på lokket
Splittbinders fra TH
"Hurra for deg..."-stempel fra Stempelglede
Sverting med Distress Ink Gathered Twigs
Vimpler innvendig samt banner på fremsiden er klippet frihånd

Takk for at du kikket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...