04.06.2012

65 års kort

Kort nr 46 i år, det går da fremover ;)
Dette lagde jeg nå på fredag, etter å ha kopet og glodd på en uendelig stabel med mønsterark som opprinnelig ble funnet frem for KOM12 og ~Tjorven~s utfordring til meg; 5 mønsterark og osteklut :s Akkurat de arkene ligger pent i ro FORTSATT, jeg glemte av hele KOM12 oppgaven- og så dukket det opp to mer presserende oppdrag... Dvs; hadde jeg sjekket bursdagskalenderen min, så hadde jeg visst at svigermor hadde bursdag igår 3/6; 65 år!!!

Dukket ned i et blad og fant inspirasjon til denne;


Et helt enkelt, rundt kort med stempeltrykk fra LaBlanch.

Enkelt dekorert innvendig

Baksiden, med debut av mitt personlige Raggsocka-stempel fra roxstamp.se :D
Maskerte inn fuglehodet fra forside-motivet. Må øve meg på maskering, har gjort svært lite av det. Og LaBlanch-stempelet er ikke gjennomsiktig :s

Har brukt;
Bazzill Chantilly
Mønsterark fra Inkido (Springtime) om jeg husker rett
Stor blomst og blader fra Petaloo
Roser fra WOC, farget med LePlume
Colorbox Creamy Brown til sverting
Distress ink Pumice Stone og en grå LePlume-tusj til stempling
Cheery Lynn doily die
Martha Stuart sirkelkutter
Perlesnor fra Kort og Godt
Halvperler fra eBay
Spellbinder Tag-die
Dymo
Sommerfugl punch og emboss (fra Nellie Snellen???)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...