13.05.2012

Sjokoladekort til kusina mi

Kusina mi pådro seg regnbuehinnebetennelse for ei stund siden, så jeg lagde dette kortet som en liten oppmuntring fra meg og min søster :) Bildene ble tatt i hyrten og styrten før jeg skulle rekke postgangen, så bildekvaliteten er så som så og veldig varierende. Kortet er mottatt for lengst, og innholdet er sikkert spist opp for lengst også :D

Siden det er en stund siden jeg hadde grønt som hovedfarge, så falt valget på Pions grønne ark i serien "Sagaen om våren".
"Tagen" her er kun for å kunne åpne for sjokolade nr 1 :)
En slurv, eller feilberegning rettere sagt, gjorde at en av sjokoladene måtte monteres på utsiden av selve kortet. Jeg glemte å doble brettekanten på forsiden... Da ble det jo ikke plass til å ha begge sjokoladene inni*sukk* Men er superfornøyd med resultatet, og det ser nå ut som om at det var meningen det skulle være slik *hihi*


Sjokoladeelskere er vi alle sammen :) Bildet av Jack Russell Terrieren fant jeg på nettet. Kusina mi har en ved navn Jesper, men jeg fant ingen egnede bilder av han....



Helt utbrettet. Har sladdet den personlige delen av kortet. Til høyre er esken for sjokolade nr 2, med en liten tag under panelet. Teksten er stjålet fra en av ~Tjorven~ sine kreasjoner *hihi*


Alle brettekanter på sjokoladehylsene har fått et panel Cobblestone. På bildet under ser man båndfargen best, går kjempefint med Pionarkene og Cobblestone-bazzillen :D
Med to sjokolader blir dette ganske tungt, men det kan fint stå uten støtte. Har brukt ekstra tykk Bazzill kartong som base :)

Har brukt:
Bazzill Double thick cardstock
Bazzill Cobblestone
Mønsterark fra Pion
Tekststempel fra North Star Stamps
MS punch French Scroll
1" sirkel punch
Swarowskikrystaller til pynt kjøpt via eBay
Blonde kjøpt på Panduro i fjor
Hamp
Distress Ink Bundled Sage for sverting
Distress Marker Peeled Paint til tekststempel, håndskrift og "søm"

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort og artig tekster

    SvarSlett
  2. Det här är bara sååååå fint! Ljuvliga färger och massor med jättefina detaljer och texter!

    Din kusin är en heldig människa!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...