14.05.2012

Oppvarmingskort

Etter at jeg hadde en pause fra scrapperier, så måtte jeg lage et eller annet slik at jeg kom igang igjen da jeg fikk bestilling på god bedring-kortet. Så denne var det første jeg lagde siden Gotheposen. Det ble et enkelt kort av resteark og hug snug, og ble et helt greit bursdagskort :) Tenkte at det kanskje burde få lov å vise seg frem også :)

En skikkelig blå kartongrest, og gråpapir fra en svær rull jeg kjøpte på Europris for en stund siden (sånn som brukes til beskyttelse når man maler vegger etc). Fremste panel på fremsiden fikk et trykk med vannmerke-pute for en evighet siden, minst 4 mnd siden hehe. Den har fått en tur gjennom papercrimperen. Hug Snugen er farget med Distress Stain Broken China og festet med tape. Sommerfuglene er punchet ut med en Fiskars-punch av samme papir som kortbasen, og har blitt svertet med Black Soot. Har også prikket på dem med en lysblå Glaze-penn. Litt Lagoon Stickles i hjørnene. Søm tegnet på med Distress Marker Vintage Photo.

Innsider er ikke tatt bilde av, kun et panel med gråpapir med søm langs kantene- helt enkelt med andre ord. Alle paneler er svertet med Black Soot og Vintage Photo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...