16.05.2012

God bedring

Meningen var at dette kortet skulle bli med i et par utfordringer, men da min kjære søte kattegutt Fant kom hjem påkjørt kl 04 natt til torsdag, var tankene mine helt andre steder enn utfordringer de neste dagene. Pus var lam i hele bakparten, og dyrlegen måtte hjelpe oss med å avslutte lidelsene. Dermed var det landesorg her på gården. Kortet ble avglemt, men jeg kom på det i det det stod "closes in 0 minutes" på den ene utfordringsbloggen den skulle være med i. Ha, den rakk jeg ikke gitt! Hadde jo ikke tatt bilder enda engang :S De andre utfordringene var avsluttet...


En liten metallpynt innunder.

Lag på lag... har lovet meg å bruke punchene mine mer :)

Prismacolor :)


Innsidene er pyntet etter samme oppsett som fronten, men tok ikke bilde av det. Bestillingskort som skulle gå i lilla og grønt, mye brunt OG litt rosa!!!*dååån*


Har brukt
Kraftkartong
Natural-kartong
Mønsterark fra Basic Grey (Eva-koll. om jeg husker korrekt)
metallhjørnepynt farget med touchmarker
osteklut farget med en kaffelignende farge
perlestrå
Corinne-blomst fra Prima
Doily-die fra Cheery Lynn
MS punch
Sverting med Distress Ink Gathered Twigs
Motiv fargelagt med Prismacolor
Søm tegnet med Distress Marker Walnut Stain
Digistempel Feel better soon fra Phindys Place


1 kommentar:

  1. Uff, det var trist med katten. Rålekkert kort du har laget. Ønsker deg en fin 17 Mai.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...