19.04.2012

Svart/hvitt bryllupskort

Oppgave 6 i KOM på scrapping.no var svart/hvitt-det tok meg ikke lange tiden å ha ALT klart i hodet. TUSEN takk for alle stemmene jeg fikk, det ble personlig rekord for min del i KOM-sammenheng :D
Hjerteformen rundt brudeparet er fra "Laugh often Love Always Designs" og er å finne på Dots 2-settet (dette er PNG-filer). Motivet er fra MoManning :) Punch Around-set fra MS er brukt langs kantene på Bazzill Bling "Black Tie".

Dottene hjertene består av fikk først en runde med Stickles "Black Diamond" og så Glossy Accent til slutt. Resultatet ble faktisk 10 ganger bedre enn det ser ut som.


Brudeparet og hjertedotsene ble printet ut i flere omganger. Det minste hjertet er montert på 3Dputer, deretter ble brudeparet montert på 3D puter. Banneret med tekst er også montert på 3Dputer. Det gikk med en del puter gitt *hehe* Silkebåndet kjøpte jeg på en tekstilbutikk.

Alle streker på brudeparet er markert med en gjennomsiktig Glaze-penn for å prøve å få en embossingeffekt. Dette synes så å si ikke på bilder, men i RL: Oh yeah!! Bruden har fått Stickles "Diamond" i håret og på andre detaljer. Brudgommen på slipssløyfa og mansjetter/knapper.

Banneret er skrevet og stanset ut med Silhouetten. Brukte svart glitterpenn i Silhouetten (første gang jeg har prøvd det -kjempekult!!!!

Har kun svertet kantene på banneret denne gangen (Distress Black Soot).

Takk for titten :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...