20.04.2012

Mitt første Trishutter (tror jeg :s)

Vet ikke om jeg har lagd et Trishutter ferdig før, eller om det endte opp med en formidabel haug med ødelagte ark...

Jaja, her er det ihvertfall et trishutter-kort :D Etter at jeg fikk Prismacolors i hus har jeg oversett Touch og Promarkerne mine, så tenkte å blåse støv av Touch'ene i denne omgangen :)




Veldig elendig fargegjengivelse på dette bildet...
Det ble noen bommerter i fargeleggingen av dragen, skygger er jeg elendig på! Jaja, det ble fargelagt på 20 minutter for å rekke deadline for overleveringen *hehe*

Har brukt:
Bazzill Tutu Pink
Mønsterark fra Marianne Design (tror jeg)
Blomster kjøpt på en Panduro (men mener det er et annet merke)
Blingkrystaller fra Bazzill Basic "Walnut"
Chipboardpynt fra K & Company (i hjørne oppe til venstre, nede til høyre og nøkkelen)
Diverse bånd
Osteklut farget med Distress Stains Worn Lipstick og Old Paper
Metallcharm
Epoxysticker 1"
Motivet (funnet på nett) er fargelagt med Touch Markers
Stickles Cinnamon på dragens flekker
Sverting av kanter med Distress Ink "Gathered Twigs"
Ukjent tekststempel

2 kommentarer:

  1. Koselig trishutter kort. Flott pyntet.

    SvarSlett
  2. Kortet ditt er nydelig! Lekkert pyntet og dragen er kjempesøt! Jeg har ikke turt å begi meg utpå tusjer for jeg klarer ikke helt å se hvor skyggen skal være. Kanskje det er en treningssak?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...