30.04.2012

Må bare reklamere litt: Rox Stamps.se

Igår bestilte jeg fra ROX STAMPS :D
Mailet litt frem og tilbake med Anna-Lena, og mens vi holdt på med det åpnet hun opp for norske kunder!!! Så nå slipper vi å maile frem og tilbake for å høre om vi kan bestille, nå shopper vi direkte fra nettbutikken, slipper unna den svenske momsen og får portokostnad oppgitt ved bestilling :D
Kjempeservice av Anna-Lena, og siden jeg blir veldig glad av slik service, så sprer jeg budskapet!!!

Bestilte meg bl.a et Raggsocka-stempel, et personlig stempel som CorneliaE på scrapping.no er en racer på å bruke-og å vise frem. Dessuten er hun opphavet for dette stemplet også :D

3 kommentarer:

  1. Det er jo en skikkelig glad nyhet, de har jo så mye gøy :)

    SvarSlett
  2. Och jag kan bara skriva under på att Anna-Lena är en helt fantastiskt service-minded person, som alltid gör sitt allra, allra bästa för att tillgodose sina kunders önskemål!

    Kan varmt rekommendera ett besök i butiken!

    SvarSlett
  3. Utrolig bra service. Fikk mitt personlige stempel i forrige uke. Var akkurat som jeg så det for meg. Bonus at hun trekker fra den svenske momsen, he,he.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...